Lavazza Group включва Qualità Rossa и Crema & Gusto в серията си въглеродно неутрални капсули

Страстта на Lavazza в поска на устойчивостта и иновациите може да бъде открита в наскоро представената в България серия от алуминиеви капсули, съвместими с машини Nespresso. Те са посветени на емблематичните блендове, които отразяват историята и опита на компанията от Торино в изкуството за смесване на кафе. Изборът от вкусове от първата серия от алуминиеви капсули се обогатява, като Lavazza отново компенсира емисиите от целия жизнен цикъл на продукта. 

CGClassicoEspresso

Lavazza представя още два бленда с компенсирани емисии на въглероден диоксид:

  • Qualità Rossa – смес с плътен вкус, балансиран аромат и нотки на мек шоколад и сушени плодове. Блендът Qualità Rossa обхваща италианския начин на живот за автентична глътка италианска радост.
  • Crema e Gusto Classico – кремообразно кафе, подчертано с нотки на тъмен шоколад, дървесина и подправки. Идеално за започване на деня, Crema e Gusto гарантира перфектния баланс между уют и сила на волята.

Серията, представена през 2022 г. в България, вече предлага 7 емблематични бленда – Qualità Oro, Crema e Gusto, ¡Tierra! For Planet, Espresso Maestro Lungo, Espresso Maestro Intenso, Espresso Maestro Classico, Espresso Maestro Ristretto и Espresso Maestro Dek – чиято уникалност е облечена в алуминий, за да предложи на потребителите неподражаемия аромат и качество на някои от най-предпочитаните блендове на компанията, така че удоволствието от любимото кафе да е с нулев въглероден отпечатък (нулево въздействие на CO2) от целия жизнен цикъл на продукта.

Разработването на въглеродно неутрални алуминиеви капсули е в линия с дългосрочната програма на Lavazza Group Roadmap to Zero (Пътна карта към Нулата), която цели намаляване на емисиите по цялата верига – от отглеждането на кафето и всички междинни фази до края на жизнения цикъл. Съзнавайки, че не е възможно да се намалят напълно всички емисии, Lavazza решава да компенсира остатъчните въглеродни емисии, които не могат да бъдат намалени.

LifestyleRossa9

Първата фаза стартира през 2020 г. с компенсацията на директните емисии от всички производствени обекти и офиси на Lavazza Group. Roadmap to Zero е в съответствие с приемането от Lavazza на Целите за устойчиво развитие на ООН и по-конкретно – SDG 12 (отговорна консумация и производство) и SDG 13 (борба с изменението на климата). Крайната цел е да се постигне пълна въглеродна неутралност чрез намаляване и компенсиране на всички директни и косвени емисии, т.е. всички емисии, генерирани по време на целият процес за продукта – от отглеждането на кафето до опаковането, и от разпространението на крайния продукт до неговото използване и изхвърляне.

Новата гама от съвместими капсули на Lavazza е крачка към компенсиране на косвени емисии по цялата верига на доставките, както нагоре, така и надолу по операциите на цялостния процес на Lavazza – от зеленото кафе, до изхвърлянето, включително всички производствени фази, транспорт и употреба.

За да закупи въглеродни кредити, Lavazza избира конкретни проекти, които са проверени и сертифицирани съгласно международно признати методологии и стандарти като VERRA (Проверен въглероден стандарт – VCS и стандарт за климат, общност и биоразнообразие – CCB) и механизъм за чисто развитие (CDM). Освен намаляване на въглеродните емисии, проектите могат да предоставят и други екологични, социални и икономически ползи. Подкрепянето на тези проекти е начин за подобряване на жизнения стандарт на местните общности по устойчив начин чрез борба с изменението на климата и постигане на целите за устойчиво развитие на ООН.

RossaLatteMach1


Lavazza Group

Lavazza, основана в Торино през 1895 година, е собственост на семейство Lavazza от четири поколения. Днес Групата е един от водещите играчи на световната кафе сцена с оборот над 2,7 милиарда евро и портфолио от водещи марки в съответните си пазари, като Lavazza, Carte Noire, Merrild и Kicking Horse.

Тя е активна във всички бизнес сектори и има дейности в 140 пазара, с 8 производствени завода в 5 държави и над 5,500 служители по целия свят. Глобалното присъствие на Lavazza Group е резултат от над 125 години на растеж с повече от 30 милиарда чаши кафе Lavazza, произвеждани всяка година, са свидетелство за забележителната история на успеха, с цел да продължи да предлага възможно най-доброто кафе във всички форми, като се фокусира върху всеки аспект от веригата, за доставки и избора на суровини, до продукта в чашата.

Lavazza Group революционизира културата на кафето, като инвестира непрекъснато в научни изследвания и развитие – от интуицията, довела до първоначалния успех на компанията – смесването на кафе – до развитието на иновативни опаковъчни решения; от първото еспресо, опитано в космоса, до десетките промишлени патенти. Способността на Групата да бъде напредничава се отразява и върху устойчивостта икономическа, социална и екологична, която винаги е била основна за корпоративни ѝ стратегии.

Събуждане на по-добър свят всяка сутрин е корпоративната цел на Lavazza Group за създаване на устойчива стойност за акционерите, сътрудниците, потребителите и общностите, в които оперира, съчетавайки конкурентоспособност със социална и екологична отговорност.

 

www.infoz.bg  www.infoz.bg (по информация на Lavazza Group)

 

Теми: