Никос Зоис е изпълнителен директор на „Загорка“

Никос Зоис е новият изпълнителен директор на „Загорка“. Той пое управлението на компанията на 16 юни 2016 г. Никос Зоис има дългогодишен опит в структурата на компаниите от групата на „Хайнекен“. Започва работа в Athenian Brewery през 1991 година в ролята на търговски представител.

Nikos ZoisПрез 1999 година е назначен за мениджър Продажби в „Загорка“. След завръщането си в Гърция през 2002 година, разработва и въвежда първата стратегия за каналите на продажба в компанията и допринася за успешното стартиране на CRM (Система за управление на връзки с клиенти) като Change Manager за този проект. През 2010 година, Никос става директор Продажби в Athenian Brewery и съумява след много години на спад, да допринесе значително за устойчивия растеж и разрастването на пазарния дял на компанията. Също така въвежда промени в пазарното покритие, търговските условия, управлението на дистрибуторите и структурата на отдел Продажби в Athenian Brewery. Никос Зоис заема тази длъжност през последните шест години, до поемането на поста изпълнителен директор на „Загорка“ АД.

Никос Зоис, ще продължи надграждането на силните търговски и финансови основи в „Загорка“ АД, като допълнително затвърди водещата позиция на компанията на пазара в страната.

Николай Младенов, който управляваше компанията до началото на юни 2016 г., продължава своето професионално развитие в „Хейнекен“ - Чехия на позицията изпълнителен директор.

* * *

Пивоварна „Загорка“ е създадена преди повече от 110 г. в Стара Загора. Още от откриването на „Бирарията“ през 1902 г. от д-р Кожухаров, пивоварната се превръща в символ на града, а Загорка в любимата бира на поколения българи.

През 1994 г. „Загорка“ АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. От тогава до днес, в продължение на 20 години, повече от 133 милиона Евро са инвестирани в „Загорка“ АД за модернизация на процесите и увеличаване на производствения капацитет. Днес, пивоварната в Стара Загора, е една от най-модерните в региона на Централна и Източна Европа.
Като част от семейството на HEINEKEN и водещ български производител на бира, „Загорка“ АД се ангажирана да развива своя бизнес устойчиво и отговорно, като се фокусира върху няколко ключови области, които са и пряко свързани с бизнеса на компанията, където тя може пряко да повлияе: опазване на водните ресурси, намаляване на въглеродни емисии, устойчиви ресурси, развитие на местните общности, безопасност и здраве, и отговорна консумация. През 2013 г. МОСВ отличава „Загорка“ АД с наградата „Зелена България“ за бизнес с цялостен принос за опазване на околната среда. През 2015 г. „Загорка“ АД бе отличена от пълнолетните български граждани в големите градове** като най-зелената и отговорна компания. През изминалата година, фондът за копоративно дарителство на компанията - Загорка Зелен Фонд, инвестира в изграждането на Еко класна стая в град Казанлък, а пивоварната на „Загорка“ АД отчита и най-ниската си консумация на вода и енергия в доклада си за устойчиво развитие.

Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител – Zagorka, Heineken, Ариана, Amstel, Stolichno, Desperados, Kaiser, Starobrno и Strongbow. Иновацията, която обогати портфолиото на компанията през 2015 е Загорка Ретро. Zagorka Maxx е предложението за любителите на бира с 0.0% съдържание на алкохол. Други продуктови предложения със специални вкусови качества са Amstel Premium Pilsener и Stolichno Weiss - нефилтрирана пшенична бира, Stolichno Pale Bock, трите ароматни вкуса сайдер Strongbow и „Крадецът на ябълки“.

infoz autor www.infoz.bg (по информация на пивоварната)

На подобна тема