Магазинът на „Джъмбо” в Стара Загора ще бъде в „Парк-мол Стара Загора”

Магазинът на веригата „Джъмбо” (Jumbo) в Стара Загора ще се помещава на първия етаж в цялата дясна част на „Парк-мол Стара Загора”. Инвеститорите са разговаряли и с ръководството на общината и са заявили, че ще ползват търговските площи дългосрочно.

Хипермаркет "Джъмбо" отваря врати
в Стара Загора на 25 ноември 2016 г.

Търговският обект на „Джъмбо” в „Парк-мол Стара Загора” е възможно да ангажира и площи на втория етаж, където вероятно ще е складът.

Първоначално имаше очаквания, че „Джъмбо”  ще се позиционира на освободената от „Карфур“ търговска площ, близо до "Парк-мол Стара Загора" и „Практикер“.

jumbo stara zagoraГръцката верига магазини за детски играчки Jumbo има в България осем магазина - четири в София и по един в Пловдив, Варна, Бургас и Русе. Също така Jumbo предвижда откриването на още 14 - 16 магазина в съседна Румъния, където към момента има 7 търговски обекта.

Най-голям дял от продадените от веригата стоки за посочения период, но и традиционно, заемат играчките и продуктите за дома, както и сезонните стоки.

Българското дружество на веригата отита приходите от 32,5 млн. евро и на нетната печалба от 10,1 млн. евро за периода от 1 юли до 31 декември 2015 г. Ръстът за шестмесечието в приходите е 11% на годишна база, а при печалбата е почти двойно по-висок - 20%. Компанията постига и много висока норма на печалба за ритейл сектора - печели почти една трета от всеки платен лев.
Като цяло гръцката група отчита оборот за второто полугодие на 2015 г. от 371,7 млн. евро, което е увеличение от близо 9% спрямо периода от предходната година. Печалбата преди данъци, лихви и амортизации на Jumbo достига 105,5 млн. евро през втората половина на м.г. спрямо 91.65 млн. евро за същия период на предходната.

Към края на 2015 г. групата има общо 73 магазина - 53 в Гърция, 5 в Кипър, 8 в България и 7 в Румъния. Предстои старта на онлайн магазин за потребителите в България www.e-jumbo.bg.

Дъщерното дружество в България "Джамбо ЕС.Б" е създадено през 2005 г. като еднолично дружество с ограничена отговорност и е изцяло собственост на гръцката верига. Стойността на консолидираните активи на групата към края на декември 2015 г. в България e 102,9 млн. евро, посочва отчетът.
За периода юли - декември 2015 българското дружество е допринесло за 8,69% от оборота на групата и над 9,2% от печалбата преди данъци, такси и амортизация през второто полугодие на миналата година.

 * * *

Въпреки акцента си върху детските играчки, през това лято Jombo рекламира и на българския пазар свои стоки чрез премерено еротичен клип. Заради намерения баланс и факта, че чрез видеото се рекламират не играчки, а стоки за домакинството и банята, то не дразни и е по-скоро успешно. Използваната музикална реплика на хита на диско групата "Бони Ем" Gotta Go Home, която се помни от мнозина, също е успешно решение. 

Детските стоки в магазините на Jumbo привлякоха симпатиите през 2012 г. с готиното и откаченото зелено гумено мече, като наред с английската и немската версия на рекламното видео, българският клип е сред най-успешните и харесвани

infoz autor   www.infoz.bg