Лидл предлага колбаси само с ръчно отделено месо

Лидл България въвежда по-високи стандарти за качеството на колбасите от техни собствени марки. Всички колбаси от марките Pikok, Baroni и Dulano, както и от продуктовата линия „Родна стряха“, вече се произвеждат без влагането на механично отделено месо.

Това води до намаляване на използването на подобрители и сгъстители. Категоричен ефект от това е подобреното качество и вкус. Веригата разширява и серията Clean Label, която включва месни продукти по изцяло чиста рецепта, без изкуствени добавки – абсолютна иновация за българския пазар.

„Една от нашите цели е непрекъснато да разширяваме асортимента и то в посока предлагане на още по-качествени продукти, по чисти рецепти, отговарящи на високи стандарти. Използването само на ръчно отделено месо в колбасите - наши собствени марки, както и разширяването на серията CleanLabel, която също въведохме първи на пазара, е в отговор и на нарастващата тенденция в потребителското търсене за по-качествени и чисти продукти, предимно от натурални съставки“, сподели Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

При механичното отделяне на месо, процесът се изпълнява машинно и под налягане, а получената суровина е с високо водно съдържание и ниска хранителна стойност. Това изисква влагане на повече консерванти, сгъстители и оцветители, за да се придаде форма и стегнатост на крайния продукт. С използването само на ръчно отделено месо в колбасите от собствени марки, Lidl предлага на своите клиенти висококачествени продукти, с автентичен и неподправен вкус не само във високия, но и в ниския ценови клас, осигурявайки още по-голямо разнообразие от колбаси с оптимално съотношение между качество и цена.

clean LabelЛидл България е пионер и при въвеждането на пазара на серия колбаси CleanLabel, която включва месни продукти без изкуствени консерванти, овкусители, оцветители, без глутен или лактоза.Продуктите под марка Pikokсе произвеждат по иновативна технология, при която изкуствените добавки се заместват с натурални такива и се използват естествени консерванти. Всичките 4 продукта от серията – шпеков салам, луканка, шунка и бекон,се произвеждат от български производители.

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 88 магазина в 46 града и над 2 300 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. Лидл България е носител на 7 медала Best Buy Award PRIVATE LABEL Bulgaria 2017/2018 за най-добро съотношение цена-качество на продукти със собствена марка и 7 отличия QUDAL – QUality meDAL 2016/2017 за най-високо качество на продукти със собствена марка в България.

 

www.infoz.bg  www.infoz.bg

Можете да следите съдържанието на сайта чрез:

emailКанала ни в Telegram

emailЕмисията в Twitter

emailСтраницата ни във Facebook

emailКанала ни във Viber

 

Най-четеното от последните дни