През 2022 г. Центърът за изпитване и европейска сертификация (ЦИЕС) отбелязва 20-ата годишнина от създаването си. По пътя на своето развитие компанията винаги е търсила най-добрите решения за своите клиенти със специализираните си услуги, които предоставя, за да отговорят те със сигурност на националните изисквания и на изискванията на европейското техническо законодателство, казват от дружеството.
През годините екипът на ЦИЕС не има самочувствието, че не спира да се стреми да представя по най-добрия начин своята мисия и идентичност. Съобразявайки се с предизвикателства в бранд мениджмънта компанията направи следващата крачка в развитието си и обнови своето фирмено лого. То е с характерна индивидуалност и с модерен графичен дизайн. Фокусът е не само върху техническата част на работата, извършвана от ЦИЕС, но и върху целеустремеността и желанието на компанията да разширява перспективите си – уточняват от Центъра.
В новото лого са запазени двете букви С, с които брандът е разпознаваем и до сега, но вече те са цветни и са едно цяло. Всяка буква е със заоблени напред отворени дъги – символ на устрем, стремеж към прогрес, порив за движение и развитие. Новите корпоративни цветове на ЦИЕС – коралово червено и оранжево не са подбрани случайно. Коралът е символ на чистота, мъдрост и амбиция, а оранжевото олицетворява самоувереността, обновлението и чистата енергия.
Промяната на логото няма да окаже никакво влияние на клиентите на ЦИЕС и всички издадени протоколи, удостоверения, сертификати и доклади остават действащи до изтичане на срока им на валидност.
Екипът на ЦИЕС вярва, че и обновеното лого ще бъде асоциирано с професионализъм, честност, компетентност и с индивидуално отношение към всички клиенти, казват от дружеството, казват от Центърът за изпитване и европейска сертификация, ръководен от инж. Благовеста Шинева.