Старозагорската опера се нуждае от жилища за оркестранти и балетисти

Старозагорската опера демонстрира, че може да сравнява постиженията си с тези на най-добрите български и европейски оперни театри. Доказателство за това е цялостната мобилизация на състава на театъра и увеличаването в пъти на неговата дейност.

"Стремителното се повишават приходите от билети, увеличава се броят на зрители - високата оценка за нивото на реализация на продукциите. От месец октомври 2016 г. артистичен директор на Старозагорската опера е оперната прима Веселина Кацарова. Присъствието на голямата оперна звезда е още една важна стъпка към нови творчески върхове. Това налага спешно да се подобри състава на оркестъра и да се създаде балетна трупа, отговаряща на световните критерии за ниво и минимален артистичен състав” – заяви директорът на Старозагорската опера Огнян Драганов.

Подадени са десетки заявления за участие в конкурсите за оркестранти и за балетни артисти от цял свят. Кандидатите са от всички точки на света – от САЩ, Австралия, Филипините, Япония, Бразилия, Италия, Франция, Великобритания, Русия, Португалия и др.

ognyan draganovНивото е изключително високо – кандидатстват действащи артисти, повечето от които са със сериозна професионална биография и артистични солистични изяви на редица престижни международни сцени” – каза още Огнян Драганов.

В писмо, изпратено до медиите, той се обръща към представителите на бизнеса със следната молба: „Обръщаме се към Вас с гореща молба за подкрепа. Предстои да бъдат назначени около 40 души оркестранти и балетни артисти. Както вече Ви споделих – те ще дойдат от различни страни. Поели сме ангажимент да осигурим тяхното настаняване и заплати по българските стандарти, което те приемат като условия. Осигуряването на жилища не е по силите на Старозагорската опера. Затова се обръщаме към Вас с молба за помощ. Молим Ви за съдействие за настаняването на артистите, като предоставите Ваши ведомствени жилища безвъзмездно или поемете разхода за квартира на определени артисти за период от един творчески сезон”.

От своя страна Операта предлага различни варианти за рекламно присъствие на съответната фирма във всички печатни рекламни материали – флайери, плакати, винили, програми на Старозагорската опера, във видео спотовете, присъствие на банер в сайта на Операта, както и специални предложения за популяризиране на дружеството по време на спектакли и концерти.

www.infoz.bg

Теми:

На подобна тема