Развитието на туристически дестинации чрез общ маркетинг ще се обсъжда в Стара Загора

Работна среща на тема “Възможности за партньорство в маркетинга на туристическите дестинации“ събира представители на туристическите информационни центрове на Стара Загора, Пловдив, Казанлък, Хасково, Ивайловград и Свиленград. Кръглата маса ще се проведе на 12 юни 2015 г. в зала 2 на Община Стара Загора.

Не нея ще присъстват представители на Министерството на туризма – Главна дирекция „Туристическа политика“ и Дирекция „Маркетинг, реклама и информация в туризма“, както и членове на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти (АБТТА).

turizamОфициалното откриване на срещата е в 10:00 часа, след което следва работен панел с презентации за ключови обекти и събития, които могат да бъдат елемент от общ маркетинг на района включващ територията на общините участници.

Ще бъде връчена награда от третия Национален студентски конкурс за най-добра разработка на туристическа тематика, с тема определена от Министерството на туризма. Носител на Втората награда от конкурса е Елена Господинова, студентка от Тракийски университет Стара Загора, Бакалавърска програма „Регионална икономика“.

Дискусионният панел започва в 12:00 часа с презентация на тема: „Кои са работещите послания в туризма или как да инвестираме по-успешно в реклама, PR и специални събития“ с лектор доц. д-р Соня Алексиева, Нов български университет – София.

Програмата на работната среща продължава в следобедните часове с посещение на Регионален исторически музей – Стара Загора, Античен форумен комплекс на Августа Траяна, Музей „Неолитни жилища“, Джаз форум Стара Загора 2015 г.

infoz autor www.infoz.bg (по информация на Община Стара Загора)