Техники за подобряване на клиентското обслужване – безплатен уебинар

На 23 август 2023 г. от 16:00 часа ще се състои безплатен онлайн уебинар, който ще помогне на компаниите правилно да организират работата на кол центъра си и да подобрят качеството на обслужване. Разберете как да направите клиентското обслужване конкурентно и то да бъде ефективен двигател за продажби.

От първата част на уебинара участниците ще научат, как да подобрят продуктивността на своя колцентър или отдела по продажби с 20% като:

  • използвате статистика на обажданията за подобряване на обслужването;
  • бързо връщате обаждане на клиентите, които не са успели да се свържат с вас, преди те да са отишли при конкурентите ви;
  • ясно разбирате, колко е продуктивен всеки от вашите сътрудници;
  • можете да контролирате работата на кол центъра в реално време;
  • правите изводи за натоварването в конкретно време или ден от седмицата.

Всички тези точки ще бъдат показани с примери чрез онлайн магазина Swipe.bg.

За втората част организаторите от Ringostat са планирали да споделят полезни съвети за това:

  • как да оптимизирате работата на сътрудниците на кол центъра;
  • как да обработвате повече обаждания, без да увеличавате работния ден;
  • какви метрики си струва да внедрите в кол центъра, за да постигнете високо ниво на клиентско обслужване.

За кого е полезен този уебинар?

Собственици на бизнес – чрез информация как да се увеличат приходите на компанията без допълнителни средства.

Специалисти по продажби – ще научат как да продават повече и да постигат поставените цели.

Мениджъри по обслужване на клиенти – ще разберат как да получават истински отзиви от клиентите и как да увеличите тяхната удовлетвореност.

Водещи на уебинара ще бъдат Александра Няголова (Customer Service Manager Swipe.bg) и Михаил Григоров (Business Development Manager Ringostat Bulgaria).

Можете да се запишете за уебинара и да прочетете повече за него на сайта.

„Не всички компании знаят, как да организират професионално клиентското си обслужване. А именно това позволява да печелите повече, без излишни вложения за привличане на клиенти – разказва Михаил Григоров. – Ние в Ringostat години на ред пробвахме различни практики за подобряване на обслужването. И именно за тях искам да ви разкажа на уебинара. Също така, ще чуем и тайните на нашия клиент – Swipe. Българският бизнес може да ги заимства и така по-успешно да се конкурира и да печели повече. Все пак компаниите с добро клиентско обслужване се запомнят най-много от клиентите, които ще споделят това със свои познати, а и самите те ще са готови да поръчат от вас отново“ , казва Михаил Григоров от Ringostat Bulgaria.

След края на събитието участниците ще могат да зададат въпроси на Михаил и Александра и да получат полезни съвети на практическа основа. Освен това всеки, който се е регистрирал, ще получи видеозапис на уебинара на пощата си.

Ringostat е част от Netpeak Group – компании, фокусирани върху предоставянето на дигитални маркетингови услуги и технологични решения както за бизнеси, така и за индивидуални потребители. През 2023 г. помага на търговци от 77 ниши и над 1300 бизнеса се доверяват услугите ѝ. Платформата вече е достъпна в България.

Чрез линка може да станете част от събитието.

tehniki klientskoto obsluzhvane

 

новини Стара Загора  www.infoz.bg