Оценяваме услугите на Община Стара Загора

От края на ноември 2024 г. е факт новият тип пряка връзка между Община Стара Загора и нейните граждани и гости. Директно, напълно анонимно и бързо хората могат да дадат своята честна оценка за услугите, предоставяни от администрацията, от които са се възползвали, информираха от пресцентъра.

„Целта е Община Стара Загора да става все по-прозрачна, все по-публична и все по-отворена към гражданите и да имаме все по-добро взаимодействие в различни сфери“, каза секретарят Николай Диков.

Проектът за свободно изразяване на мнението на старозагорци е реализиран практически в специални масленозелени табели на „Kazva.bg“, поставени в над 300 точки на община Стара Загора, които съдържат QR-код за сканиране. Сред тези точки са: сградата на общинска администрация, обществени паркове, детски ясли и градини, детски площадки, градски транспорт, кметства, спортни, културни и туристически обекти и др.

Когато се доближи телефонът към табелата – независимо от това дали операционната му система е iOS, или Android, се стига до канала за обратна връзка за точно този тип обект или услуга. След влизане в платформата и с плъзгане на индикатор се дава цифрова оценка на точно това място, като се плъзне пръстът по скалата. Няма нужда да се инсталира мобилно приложение, нито да се правят регистрации.

Докато гражданите са още на мястото, където се ползват от услугата, могат лесно и бързо да споделят своето мнение и конкретна оценка в зависимост от това дали са доволни, или са останали неудовлетворени. Идеята е администрацията да разбере какви според хората са най-големите проблеми и къде.

Тъй като обратната връзка е факт от месец и половина, оценките се получават регулярно и анализират от упълномощените служители в Община Стара Загора. Изводите ще бъдат публично оповестени в началото на месец февруари 2025 г.

v park 5 oktomvri

новини Стара Загора  www.infoz.bg

Теми:
0
Споделяния