Не се занимаваме с Фейсбук (Facebook). Знаем, че Фейсбук заема около 97-процентен дял от времето и вниманието, което българите отделят за десетките социални мрежи. Тук не говорим обаче за забавление, а за работа, която е обвързана и с резултат. Има хора и фирми, които са натрупали добър опит от проекти, свързани с реклама и маркетинг, осъществени чрез Фейсбук. Не искаме да подвеждаме клиентите си, че можем да изпълним бързо и ефективно очакванията им, свързани с Фейсбук.
Има и много други дейности, свързани с реклама или дизайн, и други фирми имат повече опит и възможности да изпълнят добре ваш проект. Работата ни през годините в тази област е създала контакти и познанства. Вероятно ще можем да ви насочим към друг изпълнител на вашия проект, ако решим, че не сме достатъчно компетентни за да изпълним задачата. Това се отнася и за дейности, свързани и с Фейсбук.
Има обаче други социални мрежи и сайтове за споделяне на съдържание – Туитър (Twitter) и Ютюб (Youtube) са само примери, за които можем смело и със самочувствие да дадем оценка и препоръка дали са за вас и как да ги използвате.