Пътуване с яхта за двама за 7 дена в Средиземно море подарява „Загорка“

Пивоварна „Загорка“ надгражда своята телевизионна и интернет реклама, като привлича за целта като автори почитателите на марката. „Загорка“ ще награди със 7-дневно пътуване за двама - с яхта в Средиземно море - автор на забавна плажни история, показана чрез кратко видео. 

TimeForSomethingSpecialИзискването на пивоварната е интересните летни видео историите с плажна тематика да бъдат публикувани в сайта на „Загорка“. Срокът за това е до 31 август 2015 г. Конкурсът е под надслов „Отвори си бира, налей си плажни истории!”.  Освен голямата награда потребителите ще могат да спечелят също и GoPro камери и селфи стикове. Самото морско приключение е планирано за октомври.

Желаещите да удължат лятото си чрез конкурса могат да открият съвети и вдъхновение за това как да създадат своята видео плажна история на сайта на „Загорка“. Там вече са качени клипове с познатите от тв рекламите герои. Производителят на бира счита, че по този начин подсказва кои са начините човек да изживее истински незабравимо лято и да сбъдне поне една от летните си мечти.

По време на кампанията „Отвори си бира, налей си плажни истории“ по най-посещаваните морски курорти и къмпинги ще обикалят и специалисти в създаването на незабравими плажни истории, които ще дават полезни съвети и препоръки на желаещите да се включат във видео предизвикателството. От 1 август екипите ще обиколят най-горещите точки на южното Черноморие: Созопол, Несебър, Градина, Смокиня, Каваци, Лозенец, Китен и Приморско.

От пиар екипа на „Загорка“ обещават да доразвият идеята и кампанията да обхване и други места, а да не е ограничена само до морските курорти.

zagorka doruemil

infoz autor www.infoz.bg