Ариана Лагер, Ариана Тъмно и Загорка Специално получиха  златни медали за качество от Международният институт Monde Selection

Три вида бира на „Загорка” получиха златни медали за качество от Monde Selection

За поредна година Международният институт Monde Selection отличи продукти на „Загорка” АД в световната класация World Quality Selection 2019. Ариана Лагер, Ариана Тъмно и Загорка Специално отново впечатлиха журито и получиха златни медали и сертификати за най-високо качество в престижните международни награди.

Това са награди, които са популярни като „Нобелови награди за храни и напитки“. Продуктите на „Загорка” АД се пребориха за отличията в оспорвана надпревара сред близо 3000 продукта на над 1000 компании от 90 държави. В допълнение трите продукта получиха и Международни трофеи за високо качество, благодарение на постигнатите златни отличия в своята категория през последните три години.

„Горди сме, че за поредна година затвърждаваме високото качество на предлаганите от нас продукти, отново оценено на световно ниво. Това е високо признание за усилията на целия ни екип и поредната стъпка в стратегията ни винаги да отговаряме на завишените изисквания на нашите потребители, предлагайки им богато портфолио от качествени местни и глобални марки“, сподели Елица Иванова, мениджър по маркетинга за България в „Загорка” АД.

Monde Selection е международен институт по качеството, основан през 1961 година в Брюксел. Ежегодно, институтът събира панел от независими и международно признати експерти, които в рамките на няколко месеца оценяват качествата на продукти от цял свят и награждават най-добрите. Експертното жури, което провежда анализ и оценяването във всяка една от категориите, е съставено от инженери от пивоварната индустрия, професионални дегустатори, химици, експерти и университетски преподаватели. В категория „Бира, вода и безалкохолни напитки“, в която се откроиха продуктите на „Загорка” АД – Ариана Лагер, Ариана Тъмно и Загорка Специално, Monde Selection си партнира с Institut Meurice, създаден през 1897 г. и е известен в световен мащаб със своята висока експертиза в науките за ферментация и техниките за пивовари.

Сред критериите, на базата на които се провежда независимата оценка в категория „Бири, води и безалкохолни напитки“, са съотношение между вкус и послевкус, аромат, визуални аспекти, опаковка, както и обща оценка за хармоничност. Показателите се изчисляват въз основа на съвкупността от потребителски очаквания и нагласи и препоръките на Научния борд на Monde Selection. Според уникалната методология на института, продуктите се оценяват индивидуално, а не чрез сравнение едни с други.

Със своите висококачествени продукти „Загорка” АД принадлежи към традиционните победители в своята категория. Компанията участва за първи път в Monde Selection с марката Загорка през 1981 година. Оттогава насам продуктите на пивоварната получават над 45 отличия. Всички грамоти и медали, спечелени през годините, могат да бъдат видени в музейната експозиция на пивоварната в Стара Загора – „Светът на Загорка“, където почитателите на кехлибарената напитка могат да проследят не само развитието и отличията на компанията, но и интересни детайли от историята на бирата, както и някои от тънкостите, съпътстващи пивоварния процес.

Постиженията на пивоварната компания са поредното доказателство, че „Загорка” АД е лидер в иновациите, последователна в развитието на марките от своето портфолио, ориентирана към качество и амбицирана да отговори на нуждите на различните типове потребители.

Пивоварна „Загорка” навлиза във втория век от своите операции в Стара Загора. Още от откриването на „Бирарията” през 1902 г. от д-р Кожухаров, пивоварната се превръща в символ на града, а Загорка е любимата бира на поколения българи. През 1994 г. „Загорка” АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. От тогава до днес, в продължение на повече от 20 години, над 133 милиона Евро са инвестирани в „Загорка” АД за модернизация на процесите и увеличаване на производствения капацитет. Днес пивоварната в Стара Загора е една от най-модерните в региона на Централна и Източна Европа.

Като част от семейството на HEINEKEN и водещ български производител на бира, „Загорка” АД се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно.

Чрез платформата си за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят“ компанията насочва своите усилия в шест сфери, в които може да направи положителна промяна: намаляване на въглеродните емисии, опазване на водните ресурси, локални ресурси, отговорна консумация, израстване с местните общности, безопасност и здраве.

През 2013 г. Министерството на околната среда и водите отличи „Загорка” АД с наградата „Зелена България” за бизнес с цялостен принос за опазване на околната среда. От 2015 г., в три поредни години, „Загорка” печели първите места в конкурс за „Най-зелена компания” в сектора на бързооборотни стоки и е най-зелената и отговорна компания в бирената индустрия, според консуматорите.

Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител – Загорка, Heineken, Ариана, Amstel, Stolichno, Desperados, Starobrno, Affligem, Sol и сайдерите Крадецът на ябълки и Strongbow. Безалкохолните предложения за любителите на бира с 0,0% алкохол: Загорка 0,0%, Heineken 0,0% и Ариана Радлер 0,0%.

 

 

www.infoz.bg  www.infoz.bg

На подобна тема

Най-четеното от последните дни