Зоопаркът получи подарък от старозагорските служители на Националната агенция за приходите

Информационни табели, поднасящи по забавен начин забраната за хранене на животните, получи като дарение Зоопарк Стара Загора. Инициативата се случи в навечерието на професионалния празник на служителите на Национална агенция за приходите - 16 ноември. Това съобщиха от пресцентъра на Община Стара Загора.

По идея на директора на офиса на Националната агенция за приходите (НАП) в Стара Загора Галена Недкова бяха изработени шест табели с шеговит текст, както и една рамка за снимки, финансирани с лични средства от старозагорските служители. Мотивът да направят подобен дар на старозагорската зооградина е да напомнят на посетителите ѝ, че не бива да се хранят обитателите, но и по достъпен начин да въздействат на най-малките приятели на животните.

„Благодарни сме, че все по-рядко се случва да виждаме как се пъхат през загражденията солети, снакс или сладки неща, но съм сигурна, че забавните текстове ще правят много по-силно впечатление на посетителите ни от стандартните забраняващи табели“, каза д-р Ивелина Илиева, ръководител на Зоопарка пред представителя на НАП – Стара Загора Мариета Добрева. Двете дами си обещаха среща напролет, заедно с децата на служителите на данъчната служба, тъй като лошото време не позволи да се реализира първоначалната им идея – малчугани да подарят табели за малчугани.

Свети Матей е бил първият събирач на данъци, това е и причината неговият ден се чества като професионален празник от служителите на агенцията. По данни на НАП - до 31 октомври 2022 г. са постъпили близо 25 млрд. лева от данъци и осигурителни вноски, което е с над 2,3 млрд. лева повече в сравнение със същия период на миналата година. За улеснение на данъкоплатците се предлагат повече от 160 онлайн услуги, което нарежда НАП на водещо място в страната сред дигиталните институции. Отличните резултати, които постига, се дължат на добре свършената работа, неуморния труд, високия професионализъм, постоянни усилия и стремеж за развитие на приходната агенция в името на потребителите. Партньорският подход на Агенцията спрямо бизнеса и гражданите води до положителна промяна в поведението на данъкоплатците.

„Наблюдаваме ръст на доброволното деклариране и плащане на задълженията. НАП се развива непрекъснато, повишава качеството на предлаганите услуги, като целта ни е да улесняваме гражданите и фирмите при изпълнение на задълженията им. Постигнатите резултати са благодарение и на служителите на Агенцията, на техните положени усилия, добре свършената работа и неспирния стремеж към усъвършенстване на данъчната администрация“ - каза изпълнителният директор на НАП Борис Михайлов в навечерието на празника.

tabela

www.infoz.bg  www.infoz.bg