Старозагорски училища участват в кампанията „Пресичам безопасно с TEDI”

Три старозагорски училища се включват в националната образователна кампания „Пресичам безопасно с TEDI“. С открит урок по безопасност на движението по пътищата в 5-о ОУ „Митьо Станев" бешe дадено началото на инициативата в трада. Представител на Главна дирекция „Национална полиция“ запозна първокласниците в училището с основните правила, които те трябва да спазват за своята пътна безопасност.

Кампанията се организира за трета поредна година от „Тимбарк България“, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи. Поради ковид ограниченията, предишните ѝ две издания се провеждаха изцяло онлайн с помощта на специално създаден онлайн мултимедиен урок, разработен съвместно с експерти от партньорите в инициативата.

tedi 2jpg

Поради ковид ограниченията, предишните ѝ две издания се провеждаха изцяло онлайн с помощта на специално създаден онлайн мултимедиен урок, разработен съвместно с експерти от партньорите в инициативата. Иновативният урок е достъпен безплатно за всички училища в страната и в него са представени трите роли на децата, като участници в движението по пътищата – ПЕШЕХОДЦИ, ПЪТНИЦИ и ВОДАЧИ. Така учениците от началните класове могат да усвоят важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки. Урокът включва и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания.

Тазгодишното издание на кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“ за пръв път ще се проведе в хибриден формат, като представители на Главна дирекция „Национална полиция“ ще направят практически обучения в училища в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.
Разработеният онлайн урок дава възможност на всяко заинтересовано българско училище да го използва и да стане част от Кампанията. До момента своето изрично желание да се включат в инициативата са заявили 53 училища от 22 населени места, включително и от по-малки такива. Общият брой на учениците от първи до трети клас, които ще преминат през обучението само тази година е близо 10 000.

„Кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“ е част от социалната корпоративна отговорност и политика на „Тимбарк България“. За нас е важно, освен предоставянето на висококачествени сокове, нектари, напитки и плодови мусове на децата, да помагаме за тяхното образование и по-добра осъзнатост на и покрай пътното платно. Изключително позитивната обратна връзка, която получаваме от учителите и родители за предишните две издания на инициативата ни кара да се чувстваме горди и щастливи, че можем да продължим да осъществяваме кампании полезни за обществото“ - коментира Мария Добрева, Бранд мениджър в „Тимбарк България“.

tedi 1jpg

www.infoz.bg  www.infoz.bg

Теми: